Array

Digital Signage products

What is Digital Signage?

Digital Signage uses digital screens to show dynamic content such as video advertisements and information. For example, displays are part of the interior design of shops, shopping centres, restaurants, airports or other facilities. storefy’s Digital Signage products enable easy and fast management of all your locations, scheduling of ad campaigns and automatic video ad creation from your product data.

Storefy’s Digital Signage product family includes Digital A-Board, Tabletop Display, Electronic Shelf Labels, Window Displays and Entrance Displays. storefy’s solutions are a cost-effective and easy way to boost your in-store advertisement.

Digital A-Board

  • The easiest and most effective way for retailers to turn foot traffic into paying customers
  • Video have been shown to have 400 % higher attention value than traditional in-store advertisements
  • Traffic to your store may increases by 17 % and sales can increase by up to 11.5 %

Product page

 

 

Tabletop Advertising Display

  • The best in store marketing solution on the market
  • A cheaper alternative to print media
  • Place anywhere in the store and advertising materials start running immediately
  • Can lead to up to 11.5% increase in sales
  • storefy ecosystem can even automatically generate all promotional material for products

Product page

Digital Window Display

  • Window displays are screens that are visible from the outside of the store, advertising to passers-by around the clock.
  • Indoor displays are displays that are mounted on the furniture and walls of the shop
  • All units include an easy-to-use storefy management system

Ask more from our salesperson

Digital Signage Hero

  • Turnkey store digitalisation
  • storefy makes sure you get the most out of your store’s digital surfaces
  • Content production also automatically
  • Free mapping for your specific needs

Product page

Reactive Entrance Display

  • You can offer age and gender targeted marketing communications
  • Get actionable data to help you decide what kind of communication works best
  • Content can be static video files or content can be created on the fly and tested with a range of different combinations of headlines and products

Product page

Tänä päivänä erilaiset digital signage mainosnäyttö -ratkaisut ovat yhä yleisempi näky myymälöissä ja niiden ulkopuolella. Ne tarjoavat asiakkaille hyödyllistä tietoa ja helpottavat ostopäätöksiä, mikä puolestaan tuo myymälälle enemmän kauppaa ja tyytyväisempiä asiakkaita.

Digitaalinen A-ständi on infonäyttö uutuus, joka tavoittaa mahdolliset asiakkaat jo kauppakäytävältä. Dynaaminen ja liikkuva sisältö vangitsee huomion tehokkaasti, ja kun mukana on ohittamaton tarjous tai tarpeeseen osuva markkinointiviesti, ohikulkija voidaan muuttaa asiakkaaksi. Ikkunanäytöt toimivat samalla tavoin, mutta ne myös vahvistavat myymälän brändiä ollen huomiota kiinnittävä osa näyteikkunaa.

Myymälään astuessaan asiakas voi heti kohdata sisääntulokalusteessa olevan näytön, joka tarjoaa esimerkiksi iän ja sukupuolen perusteella kohdennettuja markkinointiviestejä. Tämä parantaa viestien osuvuutta ja tehoa, lisäten asiakaslähtöisyyttä. Samalla myymälä kerää arvokasta dataa oman markkinointinsa toimivuudesta.

Sisätilojen infonäytöt ovat monikäyttöinen työkalu liiketilan markkinoinnissa. Ne kertovat ajankohtaisista tarjouksista ja tuoteuutuuksista, mutta auttavat myös hyödyntämään myymäläpintaa tehokkaammin ohjaamalla asiakasvirtoja eri puolille myymälää.

Kun asiakas löytää etsimänsä tuotteen, esillepanojen yhteydessä olevat digital signage pöytänäytöt tarjoavat asiakkaille lisätietoa esillä olevista tuotteista. Ne myös suosittelevat samalla lisätarvikkeita tai käyttöyhteystuotteita ja voivat myös esitellä saman tuotteen edistyksellisempiä versioita. Ristiinmyynti, profiloidut tuotesuositukset ja ”up-selling” luovat erinomaisia mahdollisuuksia lisämyynnille.

Myymälän digitalisointi ei ole vaikeaa. Päinvastoin. Se voidaan toteuttaa avaimet käteen -periaatteella ja räätälöidä täysin myymälän tarpeisiin. Sisällöntuotantokin on mahdollista automatisoida, mikä helpottaa ylläpitoa ja varmistaa ajantasaiset viestit. Ota yhteyttä, niin teemme sinulle ilmaisen kartoituksen.

Sustainability

Samsung, the manufacturer of the displays we use, is committed to the principles of sustainable development. They use renewable energy and recycled materials whenever possible and support the recycling of equipment. Samsung is constantly developing more energy-efficient products and technologies, such as display brightness sensors and timer-based brightness settings for different times of the day. In addition, product-specific carbon footprint calculations (ISO 14607) have been carried out for all display ranges.

Kestävä kehitys

Käyttämiemme näyttöjen valmistaja Samsung sitoutuu toiminnassaan kestävän kehityksen periaatteisiin. He hyödyntävät uusiutuvaa energiaa ja kierrätysmateriaaleja aina, kun se on mahdollista, sekä tukevat laitteiden kierrätystä. Samsung kehittää jatkuvasti energiatehokkaampia tuotteita ja teknologioita, kuten näyttöjen kirkkaussensoreita ja ajastettavia kirkkausasetuksia eri vuorokauden aikoihin. Lisäksi kaikille näyttömallistoille on tehty tuotekohtaiset hiilijalanjälkilaskelmat (ISO 14607).