
Kävijälaskuri ja ohikulkijoiden analyysi samassa paketissa
Perinteinen tapa on ollut asentaa kävijälaskuri oveen, mutta storefyn Ohikulkija- ja kävijälaskurin avulla et tarvitse erillistä ratkaisua kävijämäärän selvittämiseksi. Myymäläketjun markkinointivastaava saa tiedon, milloin ihmisiä on liikkeellä eniten ja milloin kannattaa laittaa tietty mainos pyörimään. Mainonnan mittaaminen saa uuden ulottuvuuden, kun Ohikulkijalaskuri analysoi myös ihmiset, jotka kävelevät myymälän ohi astumatta sisään.
Näe, mikä viesti todella toimii
Yhdistämällä nämä kaksi ominaisuutta myymäläketjun markkinointivastaava saa tiedon siitä, miten mainosviesti oikeasti tehoaa ihmisiin ja mikä ei. storefyn järjestelmästä näkee kätevästi esimerkiksi sen, mikä sisältö mainosnäytöillä oli pyörimässä silloin, kun asiakkaat kävelivät sen ohi. Näin myymälä voi tehdä dataan perustuvan päätöksen mainosviestin vaihtamisesta, jotta kävijämäärä kääntyy taas nousuun.