Artikkelit

Mistä sisältöä? Mainoksen tekeminen digital signage -mainosnäytöille

Myymälän mainosnäytöillä liikkuvalla kuvalla on paras huomioarvo – tutkitusti jopa 400 % parempi kun kuvalla, jossa ei ole mitään liikettä. Lue lisää

Miten konvertoin kauppakäytävältä? Huomioi nämä kolme asiaa!

Miten saat ihmiset kauppakäytävältä juuri omaan myymälääsi? Me kerromme sen sekä miten digital signage liittyy asiaan. Lue lisää

Miten sähköiset hintalaput ratkaisevat Omnibus haasteesi?

Sähköiset hintalaput voivat auttaa yritystä noudattamaan Omnibus-direktiiviä pitäen samalla huolta hyvistä asiakassuhteista. Lue lisää

Miten teen hyvää myymälämarkkinointia? Ota digital signage avuksi!

Digital signage -järjestelmä on erinomainen työkalu myymälätiloissa tapahtuvaan markkinointiviestintään. Kuitenkin vasta sisältö ratkaisee, miten tehokasta markkinointi on. Lue lisää

Sähköinen hintalappu dynaamisen hinnoittelun mahdollistajana myymälässä

Sähköinen hintalappu on oleellinen osa dynaamisen hinnoittelun kokonaisuutta, jolla yritys voi maksimoida tuotot ja lisätä asiakastyytyväisyyttä. Lue lisää

3 syytä, miksi sähköiset hintalaput säästävät aikaa ja rahaa

Perinteinen tapa hinnan esittämiseen on paperinen hintalappu, mutta uudet sähköiset hintalaput tuovat mukanaan koko joukon ominaisuuksia, jotka säästävät huomattavasti aikaa ja sen myötä myös rahaa. Alta löydät kolme konkreettista esimerkkiä. Lue lisää

5 hyötyä, jotka saat, kun hankit digital signage -mainosnäytön myymälään

Digital signage -mainosnäytöt tarjoavat tehokkaan tavan markkinoida tuotteita, tarjouksia ja palveluja asiakkaille. Videoilla ja dynaamisilla sisällöillä voidaan herättää huomiota ja välittää viestejä huomattavasti paremmin kuin staattisilla mainospinnoilla, kuten mainostelineissä tai ständeissä olevilla julisteilla. Lue lisää

Mitä tarkoittaa digital signage?

Englanninkielinen termi digital signage tai sen lyhenteenä käytetty DS tulevat nykyään yhä useammin vastaan, kun puhutaan myymälöissä tai julkisissa tiloissa tapahtuvasta markkinoinnista. Mistä termissä on kyse ja mitä kaikkea siihen kuuluu? Miten se hyödyttää minua ja pitäisikö minun olla siitä tietoinen tai jopa kiinnostunut? Lue lisää

Miten hankin ensimmäisen digital signage -järjestelmän?

Digital signage -järjestelmän hankkiminen ei ole monimutkaista. Alkuun pääsee pienelläkin investoinnilla ja järjestelmää voi kasvattaa tarpeiden lisääntyessä. Lue lisää

Liikkuva kuva tuli A-ständeihin

Liikkuva kuva on huomionherättäjänä ylivoimainen. Katseemme kääntyy liikkeen suuntaan, tahdoimme sitä tai emme. Ei siis ihme, että videoita esittävä A-ständi on todella tehokas mainosväline. Lue lisää

Perinteinen mainosteline vai digitaalinen A-ständi?

Asiakkaiden kokemus myymälästä syntyy jo ennen astumista sisälle myymälään. Siihen vaikuttavat esimerkiksi myymälän sijainti, julkisivu, näyteikkuna, esillepano, siisteys ja tietysti ulos näkyvät tuotteet ja tarjoukset. Osaan näistä asioista voi vaikuttaa enemmän kuin toisiin. Lue lisää