Array
Tässä artikkelissa käsittelemme kolmea osa-aluetta, joissa Digital Signage tehostaa markkinointia. Lue lisää
Jotta kaikki hienot asiat, joita digital signage järjestelmä voi tarjota, toteutuisivat, tarvitaan mainosnäyttö ja nettiyhteys. Mitä asioita nettiyhteyden valinnassa tulisi ottaa huomioon? Lue lisää
Myymälän mainosnäytöillä liikkuvalla kuvalla on paras huomioarvo – tutkitusti jopa 400 % parempi kun kuvalla, jossa ei ole mitään liikettä. Lue lisää
Miten saat ihmiset kauppakäytävältä juuri omaan myymälääsi? Me kerromme sen sekä miten digital signage liittyy asiaan. Lue lisää
Sähköiset hintalaput voivat auttaa yritystä noudattamaan Omnibus-direktiiviä pitäen samalla huolta hyvistä asiakassuhteista. Lue lisää
Digital signage -järjestelmä on erinomainen työkalu myymälätiloissa tapahtuvaan markkinointiviestintään. Kuitenkin vasta sisältö ratkaisee, miten tehokasta markkinointi on. Lue lisää
Sähköinen hintalappu on oleellinen osa dynaamisen hinnoittelun kokonaisuutta, jolla yritys voi maksimoida tuotot ja lisätä asiakastyytyväisyyttä. Lue lisää
Perinteinen tapa hinnan esittämiseen on paperinen hintalappu, mutta uudet sähköiset hintalaput tuovat mukanaan koko joukon ominaisuuksia, jotka säästävät huomattavasti aikaa ja sen myötä myös rahaa. Alta löydät kolme konkreettista esimerkkiä. Lue lisää
Digital signage -mainosnäytöt tarjoavat tehokkaan tavan markkinoida tuotteita, tarjouksia ja palveluja asiakkaille. Videoilla ja dynaamisilla sisällöillä voidaan herättää huomiota ja välittää viestejä huomattavasti paremmin kuin staattisilla mainospinnoilla, kuten mainostelineissä tai ständeissä olevilla julisteilla. Lue lisää
Englanninkielinen termi digital signage tai sen lyhenteenä käytetty DS tulevat nykyään yhä useammin vastaan, kun puhutaan myymälöissä tai julkisissa tiloissa tapahtuvasta markkinoinnista. Mistä termissä on kyse ja mitä kaikkea siihen kuuluu? Miten se hyödyttää minua ja pitäisikö minun olla siitä tietoinen tai jopa kiinnostunut? Lue lisää
Digital signage -järjestelmän hankkiminen ei ole monimutkaista. Alkuun pääsee pienelläkin investoinnilla ja järjestelmää voi kasvattaa tarpeiden lisääntyessä. Lue lisää
Liikkuva kuva on huomionherättäjänä ylivoimainen. Katseemme kääntyy liikkeen suuntaan, tahdoimme sitä tai emme. Ei siis ihme, että videoita esittävä A-ständi on todella tehokas mainosväline. Lue lisää