Array
Myymälän mainosnäytöillä liikkuvalla kuvalla on paras huomioarvo – tutkitusti jopa 400 % parempi kun kuvalla, jossa ei ole mitään liikettä. Lue lisää
Miten saat ihmiset kauppakäytävältä juuri omaan myymälääsi? Me kerromme sen sekä miten digital signage liittyy asiaan. Lue lisää
Sähköiset hintalaput voivat auttaa yritystä noudattamaan Omnibus-direktiiviä pitäen samalla huolta hyvistä asiakassuhteista. Lue lisää
Luo tehokasta myymälämarkkinointia digital signage -järjestelmän avulla. Tässä artikkelissa opit hyödyntämään sisältöä, joka erottuu, kiinnittää huomiota ja lisää myyntiä. Lue lisää
Sähköinen hintalappu on oleellinen osa dynaamisen hinnoittelun kokonaisuutta, jolla yritys voi maksimoida tuotot ja lisätä asiakastyytyväisyyttä. Lue lisää
Perinteinen tapa hinnan esittämiseen on paperinen hintalappu, mutta uudet sähköiset hintalaput tuovat mukanaan koko joukon ominaisuuksia, jotka säästävät huomattavasti aikaa ja sen myötä myös rahaa. Alta löydät kolme konkreettista esimerkkiä. Lue lisää
Digital signage -mainosnäytöt tarjoavat tehokkaan tavan markkinoida tuotteita, tarjouksia ja palveluja asiakkaille. Videoilla ja dynaamisilla sisällöillä voidaan herättää huomiota ja välittää viestejä huomattavasti paremmin kuin staattisilla mainospinnoilla, kuten mainostelineissä tai ständeissä olevilla julisteilla. Lue lisää
Englanninkielinen termi digital signage tai sen lyhenteenä käytetty DS tulevat nykyään yhä useammin vastaan, kun puhutaan myymälöissä tai julkisissa tiloissa tapahtuvasta markkinoinnista. Mistä termissä on kyse ja mitä kaikkea siihen kuuluu? Miten se hyödyttää minua ja pitäisikö minun olla siitä tietoinen tai jopa kiinnostunut? Lue lisää
Digital signage -järjestelmän hankkiminen ei ole monimutkaista. Alkuun pääsee pienelläkin investoinnilla ja järjestelmää voi kasvattaa tarpeiden lisääntyessä. Lue lisää
Liikkuva kuva on huomionherättäjänä ylivoimainen. Katseemme kääntyy liikkeen suuntaan, tahdoimme sitä tai emme. Ei siis ihme, että videoita esittävä A-ständi on todella tehokas mainosväline. Lue lisää
Asiakkaiden kokemus myymälästä syntyy jo ennen astumista sisälle myymälään. Siihen vaikuttavat esimerkiksi myymälän sijainti, julkisivu, näyteikkuna, tuotteiden esillepano, siisteys ja tietysti ulos näkyvät tuotteet ja tarjoukset. Osaan näistä asioista voi vaikuttaa enemmän kuin toisiin. Lue lisää