Selvitä myymäläsi todellinen asiakaspotentiaali
Kuinka paljon ihmisiä kulkee myymäläsi ohitse ja moniko heistä tulee sisälle? Jos tiedät sen, saat yhden myymäläsi tärkeimmistä tunnusluvuista eli sisään konvertoituvien asiakkaiden lukumäärän. Tätä konversiota seuraamalla voit paremmin ymmärtää, mistä erot eri myymälöiden myynnin välillä johtuvat. Kassadata kertoo kyllä, miten kauppa käy, mutta tiedätkö, mitkä kampanjat saavat asiakkaan pysähtymään ja astumaan sisään myymälään?
Ohikulkijalaskenta tuottaa numeerista dataa myymäläpinnassa ja sen läheisyydessä tapahtuvasta asiakkaiden ja vielä potentiaalisten asiakkaiden käyttäytymisestä
Saat vastauksen muiden muassa näihin kysymyksiin:
- Mikä kampanja toimii ja vetää asiakkaan myymälään?
- Kuinka moni asiakas on kulloinkin brändiviestisi vaikutusalueella?
- Moniko huomaa viestin ja jää myymälän läheisyyteen?
- Kuinka suuri prosentti potentiaalisista asiakkaista tulee sisään myymälään?
- Mikä on asiakaskuntasi demografia
- Onko myymälän esillepanomuutoksilla tai kampanjoilla oikeasti vaikutusta?
- Miten verrata eri markkinointiviestien toimivuutta (A/B-testaus)?
- Miten myymälöiden, kauppapaikkojen ja kaupunkien väliset erot näkyvät?