Tarve suurelle määrälle mainosvideoita?
Keskikokoisella kivijalkakaupalla on keskimäärin 2000-10 000 tuotetta myynnissä. Isommalla supermarketilla tuotteiden määrä on jopa 30 000-60 000 kappaletta, jonka lisäksi niiden hinnat muuttuvat eri kampanjoiden myötä. Työmäärä on valtava, jos tuotteita halutaan mainostaa sesonkien vaihtuessa, puhumattakaan yllättävistä tilanteista, joita jokaiseen myyntivuoteen mahtuu useampi.
Mainoksessa laadukas sisältö ratkaisee ja yleensä seuraavaksi käännytään mainostoimiston puoleen. Mainostoimistossa asiointi vaatii resursseja, joten mainosmateriaaleja saa vain muutaman kappaleen ja tuotantoprosessi on hidas. Tässä tilanteessa, jossa mainoksia halutaan paljon ja usein, storefyn adbotin automaattinen sisällöntuotanto on oikea valinta.