Array
Hinnoittelun tulee olla ketjun eri myymälöissä tarkkaa ja yhdenmukaista. Pienetkin puutteet johtavat nopeasti asiakkaiden luottamuksen horjumiseen ja menetettyihin myyntimahdollisuuksiin.
Perinteiset, paperiset hintalaput soveltuvat huonosti dynaamiseen hinnoitteluun. Kilpailukykyiset kampanjat jäävät toteuttamatta.
Paperisten hintalappujen tulostus, vaihto ja päivittäminen vie merkittävästi aikaa ja resursseja kaupan henkilökunnalta, mikä rajoittaa operatiivista tehokkuutta ja tuottavuutta.
EU:n Omnibus-direktiivi edellyttää yrityksiltä läpinäkyvää hinnoittelua. Puutteet hintamerkinnöissä voivat aiheuttaa kalliita seuraamuksia.
Jos vastasit kyllä, on storefy ESL -sähköiset hintalaput sinun myymäläketjullesi sopiva ratkaisu!
EU:n Omnibus-direktiivi astui voimaan 1.1.2023 ja sen tarkoituksena on selkeyttää sitä, miten yritykset ilmoittavat kuluttajille alennus- ja tarjoushintojaan. Pääsääntöisesti tarjoustuotteiden hintamerkinnöissä vertailuhintana pitää näkyä tuotteen alin hinta tarjousta edeltäneen 30 päivän aikana. Direktiivin noudattamatta jättämisestä voi seurata yritykselle varsin mittavat taloudelliset sanktiot.
Onneksi storefy ESL -järjestelmä tekee direktiivin noudattamisesta helppoa. Direktiivin vaatimat hintamerkinnät tulevat nimittäin hintalappuihin automaattisesti.
storefy ESL -järjestelmä
Kampanjan käynnistäminen ja sen jalkauttaminen myymälätasolle on storefy ESL-järjestelmän ansiosta vaivatonta. Kampanjan mukaiset hinnat ja myös hintojen esitystapa saadaan kaikkiin kampanjan tuotteisiin ja kaikkiin ketjun myymälöihin samanaikaisesti ja nopeasti.
Dynaaminen hinnoittelu tarkoittaa käytännössä sitä, että tuotteesta saatavissa oleva paras hinta vaihtelee ajankohdan ja asiakkaan mukaan. Dynaaminen hinnoittelu perustuu hintaporrastukseen. Toisin sanoen, yritys myy samaa tuotetta eri hinnalla eri ajankohtana tai eri asiakkaille.
Sähköiset hintalaput voidaan ajastaa esittämään haluttua hintaa valittuna vuorokaudenaikana tai ne voidaan nopeasti päivittää tarpeen ilmaantuessa. Esimerkkinä vaikkapa yritys, joka haluaa profiloitua alan edullisimmaksi, huomaa kilpailijan myyvän jotain tuotetta halvemmalla ja oma hinta pitää laskea sen alapuolelle. Hinnan päivitys onnistuu hetkessä. Dynaamisuus toimii tietysti myös toiseen suuntaan.
Laajasta valikoimasta erilaisia tagimalleja ja kiinnikkeitä löytyy varmasti juuri sinun käyttötarkoituksiisi ja tarpeisiisi sopiva sähköinen hintalappu. Myös erikoisemmat toteutukset ovat mahdollisia.
Tagit voidaan brändätä asiakkaan toiveiden mukaan ja niillä voidaan esittää hinnan lisäksi myös muuta informaatiota. Kooltaan suurempiin tageihin mahtuu useampia tuotenimikkeitä.
ESL-tagit vaativat minimaalisen vähän minkäänlaista ylläpitoa. Esimerkiksi paristojen käyttöikä on jopa 5 vuotta.
Olemme tehneet sähköisten hintalappujen hankkimisen mahdollisimman helpoksi ja riskittömäksi.
Digitaaliset hintalaput ovat osa storefy retail-ratkaisujen kokonaisuutta, johon kuuluvat mm. digital signage -järjestelmät, adbot, Digitaalinen A-ständi, Digitaalinen pöytänäyttö, vuoronumeroautomaatit ja muut myymälän tehokkuutta ja asiakaskokemusta parantavat ratkaisut.
Digitaaliset hintalaput ovat osa storefy retail-ratkaisujen kokonaisuutta, johon kuuluvat mm. digital signage -järjestelmät, adbot, Digitaalinen A-ständi, Digitaalinen pöytänäyttö, vuoronumeroautomaatit ja muut myymälän tehokkuutta ja asiakaskokemusta parantavat ratkaisut.
59 € / kk / myymälä
+ hintalaput ja laitteet
79 € / kk / myymälä
+ hintalaput ja laitteet
129 € / kk / myymälä
+ hintalaput ja laitteet
179 € / kk / myymälä
+ hintalaput ja laitteet