Hinnoittelun epäjohdonmukaisuus
Hinnoittelun tulee olla ketjun eri myymälöissä tarkkaa ja yhdenmukaista. Pienetkin puutteet johtavat nopeasti asiakkaiden luottamuksen horjumiseen ja menetettyihin myyntimahdollisuuksiin.
Hinnoittelun tulee olla ketjun eri myymälöissä tarkkaa ja yhdenmukaista. Pienetkin puutteet johtavat nopeasti asiakkaiden luottamuksen horjumiseen ja menetettyihin myyntimahdollisuuksiin.
Perinteiset, paperiset hintalaput soveltuvat huonosti dynaamiseen hinnoitteluun. Kilpailukykyiset kampanjat jäävät toteuttamatta.
Paperisten hintalappujen tulostus, vaihto ja päivittäminen vie merkittävästi aikaa ja resursseja kaupan henkilökunnalta, mikä rajoittaa operatiivista tehokkuutta ja tuottavuutta.
EU:n Omnibus-direktiivi edellyttää yrityksiltä läpinäkyvää hinnoittelua. Puutteet hintamerkinnöissä voivat aiheuttaa kalliita seuraamuksia.
Hinnoittelun tulee olla ketjun eri myymälöissä tarkkaa ja yhdenmukaista. Pienetkin puutteet johtavat nopeasti asiakkaiden luottamuksen horjumiseen ja menetettyihin myyntimahdollisuuksiin.
Perinteiset, paperiset hintalaput soveltuvat huonosti dynaamiseen hinnoitteluun. Kilpailukykyiset kampanjat jäävät toteuttamatta.
Paperisten hintalappujen tulostus, vaihto ja päivittäminen vie merkittävästi aikaa ja resursseja kaupan henkilökunnalta, mikä rajoittaa operatiivista tehokkuutta ja tuottavuutta.
EU:n Omnibus-direktiivi edellyttää yrityksiltä läpinäkyvää hinnoittelua. Puutteet hintamerkinnöissä voivat aiheuttaa kalliita seuraamuksia.
storefy ESL -järjestelmän avulla vaatimukset täyttyvät automaattisesti:
Dynaaminen hinnoittelu tarkoittaa käytännössä sitä, että tuotteesta saatavissa oleva paras hinta vaihtelee ajankohdan ja asiakkaan mukaan. Dynaaminen hinnoittelu perustuu hintaporrastukseen. Toisin sanoen, yritys myy samaa tuotetta eri hinnalla eri ajankohtana tai eri asiakkaille.
Sähköiset hintalaput voidaan ajastaa esittämään haluttua hintaa valittuna vuorokaudenaikana tai ne voidaan nopeasti päivittää tarpeen ilmaantuessa. Esimerkkinä vaikkapa yritys, joka haluaa profiloitua alan edullisimmaksi, huomaa kilpailijan myyvän jotain tuotetta halvemmalla ja oma hinta pitää laskea sen alapuolelle. Hinnan päivitys onnistuu hetkessä. Dynaamisuus toimii tietysti myös toiseen suuntaan.
Kojelaudalta näet kätevästi järjestelmän tilanteen.
Myymälähenkilökunnan työkalu sähköisten hintalappujen hallintaan.
Tarkastellaksesi tuote ja hintatietoja, sinun ei tarvitse kirjautua monimutkaiseen ERP-järjestelmään, vaan näet tiedot suoraan storefyn ESL -hallinnasta.
Olemme tehneet sähköisten hintalappujen hankkimisen mahdollisimman helpoksi ja riskittömäksi.
Digitaaliset hintalaput ovat osa storefy retail-ratkaisujen kokonaisuutta, johon kuuluvat mm. digital signage -järjestelmät, adbot, Digitaalinen A-ständi, Digitaalinen pöytänäyttö, vuoronumeroautomaatit ja muut myymälän tehokkuutta ja asiakaskokemusta parantavat ratkaisut.
Digitaaliset hintalaput ovat osa storefy retail-ratkaisujen kokonaisuutta, johon kuuluvat mm. digital signage -järjestelmät, adbot, Digitaalinen A-ständi, Digitaalinen pöytänäyttö, vuoronumeroautomaatit ja muut myymälän tehokkuutta ja asiakaskokemusta parantavat ratkaisut.
storefyltä saatavilla myös korkean resoluution sähköiset hintalaput, joilla voit esittää tuotteesta entistä enemmän tietoa selkeästi ja visuaalisesti. Näytöille mahtuu esimerkiksi tuotekuvauksia, QR-koodeja tai muuta lisäinformaatiota, jotka rikastavat asiakaskokemusta ja tukevat ostopäätöstä suoraan hyllyllä.
59 € / kk / myymälä
+ hintalaput ja laitteet
79 € / kk / myymälä
+ hintalaput ja laitteet
129 € / kk / myymälä
+ hintalaput ja laitteet
179 € / kk / myymälä
+ hintalaput ja laitteet