Array

Artikkelit

Digital Signage -järjestelmä rahoituksella

Rahoitusmalli voi olla  varteenotettava vaihtoehto, mutta päätöksenteossa on tärkeää ottaa huomioon useita keskeisiä seikkoja. Lue lisää

A/B-testauksen ABC – selvitä, mikä toimii myymälämarkkinoinnissa

Kaikessa markkinoinnissa kiinnostava kysymys on, mikä eri viesteistä toimii parhaiten. Asia selviää testaamalla, mutta perinteisessä markkinoinnissa se vie aikaa ja tulosten vertailu on hankalaa. Digital signage tekee A/B-testauksesta helppoa. Lue A/B-testauksen aapisesta, miten voit kehittää myymälämarkkinointiasi paremmaksi. Lue lisää

Sähköiset hintalaput – mikä on hyvä koko mihinkin tilanteeseen?

Sähköiset hintalaput (Electronic Shelf Labels, ESL) ovat modernin myymälän tärkeä osa, joka auttaa parantamaan asiakaskokemusta, tehostamaan myymälän toimintaa ja vähentämään kustannuksia. Oikean kokoisen hintalapun valinta eri tilanteisiin vaikuttaa merkittävästi sen tehoon ja vaikuttavuuteen. Lue lisää

Minkälainen näyttö soveltuu mainosnäytöksi myymälään?

Infonäyttö on keskeinen tekijä myymälätiloissa tapahtuvassa markkinoinnissa, mutta millainen näyttö sopii myymälään mainosnäytöksi? Lue lisää

Storefy on vihreä valinta – ota sähkönkulutus huomioon

Paljonko mainosnäyttö vie sähköä? Kestävä kehitys on nouseva trendi ja se kannattaa ottaa huomioon myös myymälämarkkinoinnissa. Lue lisää

Storefy – neljä syytä vaihtaa meihin

Vaikka sinulla olisi jo mainosnäyttöjä myymälässäsi, kysymys kuuluu: saatko niistä täyden hyödyn irti? Storefy auttaa tehostamaan markkinointia. Lue lisää

Parempi asiakaskokemus tuo lisämyyntiä

Digitaalinen pöytänäyttö on innovatiivinen työkalu, joka lisää myyntiä ja rikastuttaa asiakaskokemusta. Pöytänäytöllä esitettävät kohdennetut tarjoukset ja tuotetiedot auttavat asiakkaita tekemään parempia ostopäätöksiä ja vahvistavat heidän sitoutumistaan brändiin. Lue lisää

Mikä tekee storefyn Digital Signage -järjestelmästä erilaisen?

Markkinoilla on monia Digital Signage -toimijoita, mutta storefy on niistä helpoin. Lue lisää

Edullinen videotuotantopalvelu – onko sellaista edes olemassa?

Markkinointivideoiden tarve kasvaa jatkuvasti, mutta perinteinen videotuotanto voi olla kallista ja aikaa vievää. Onko mahdollista tuottaa laadukkaita mainosvideoita ilman suuria budjetteja ja pitkiä tuotantoaikatauluja? Kyllä on. Lue lisää

Digital signage ja myymälän digitalisoiminen kokonaisvaltaisesti

Artikkelissa käydään läpi mitä myymälän digitalisoiminen tarkoittaa, mitä haasteita siihen liittyy ja miten se hoidetaan onnistuneesti maaliin saakka. Lue lisää

Tehokkaampaa markkinointia Digital Signagen avulla

Tässä artikkelissa käsittelemme kolmea osa-aluetta, joissa Digital Signage tehostaa markkinointia. Lue lisää

Mainosnäytön nettiyhteys? Huomioi nämä asiat!

Jotta kaikki hienot asiat, joita digital signage järjestelmä voi tarjota, toteutuisivat, tarvitaan mainosnäyttö ja nettiyhteys. Mitä asioita nettiyhteyden valinnassa tulisi ottaa huomioon? Lue lisää