Artikkelit

Perinteinen mainosteline vai digitaalinen A-ständi?

Asiakkaiden kokemus myymälästä syntyy jo ennen astumista sisälle myymälään. Siihen vaikuttavat esimerkiksi myymälän sijainti, julkisivu, näyteikkuna, tuotteiden esillepano, siisteys ja tietysti ulos näkyvät tuotteet ja tarjoukset. Osaan näistä asioista voi vaikuttaa enemmän kuin toisiin. Lue lisää

A-ständi syntyi uudelleen

Perinteinen A-ständi on vuosikymmenten ajan toiminut yrittäjän äänitorvena. Nyt tämä klassikko on syntynyt uudelleen, ja tuo enemmän mahdollisuuksia, enemmän näkyvyyttä – ja enemmän asiakkaita. Lue lisää

Markkinoinnin tulosten mittaaminen myymälässä

Markkinoinnin mittaaminen on arkipäivää digikanavissa, mutta myös fyysiset myymälät voivat nyt hyödyntää dataa. Tässä artikkelissa vertailemme digitaalisen ja fyysisen maailman mittauskeinoja sekä avaamme, miten myymälämarkkinoinnista voi tulla aidosti dataohjattua. Lue lisää

Uudenlainen mainosteline – vähemmällä vaivalla enemmän kauppaa

Aika on ajanut ohi perinteisistä mainostelineistä, joissa käytetään painettuja julisteita. Digitaalinen mainosnäyttö voi nimittäin tarjota monia etuja, jotka tekevät siitä huomattavasti paremman, monikäyttöisemmän ja kustannustehokkaamman ratkaisun – eikä ole yhtään sen vaikeampi käyttää. Lue lisää

Mainosnäytön hinta – mistä se koostuu?

Digitaaliset mainosnäytöt ovat nousseet yhdeksi suosituimmista ratkaisuista myymälämarkkinointiin niin pienemmille toimijoille kuin suuremmillekin ketjuille. Lue lisää

Näytä tuotetiedot sähköisen hintalapun avulla

Sähköisten hintalappujen ja QR-koodien hyödyntäminen ei ole pelkästään teknologinen ratkaisu, vaan strateginen tapa parantaa asiakaskokemusta, tehostaa myymälän toimintaa ja optimoida myyntiä datan avulla. Lue lisää

Vanhojen näyttöjen modernisointi

Monet vanhoista näytöistä voidaan helposti modernisoida ja liittää sujuvasti uuteen hallintajärjestelmään storefyn avulla. Lue lisää

Miten saan asiakkaat viihtymään myymälässä pidempään?

Asiakaskokemus on yksi tärkeimmistä tekijöistä myymälämarkkinoinnissa. Mitä pidempään asiakas viihtyy myymälässä, sitä suuremmalla todennäköisyydellä hän tekee lisäostoja ja saa myymälästä positiivisen kokemuksen. Lue lisää

Digitaalinen mainosnäyttö myymälään – asennus avaimet käteen -palveluna

storefy-näytöt eivät ole pelkästään teknologisia laitteita, vaan strateginen työkalu myymälämarkkinointiin. Lue lisää

Mitä on PoS -markkinointi?

Point of Sale (PoS) -markkinointi, eli myymälämarkkinointi tarkoittaa myyntipisteessä tapahtuvaa markkinointia, jonka tavoitteena on vaikuttaa myymälässä olevien asiakkaiden ostopäätökseen. Lue lisää

Digital Signage -järjestelmä rahoituksella

Rahoitusmalli voi olla  varteenotettava vaihtoehto, mutta päätöksenteossa on tärkeää ottaa huomioon useita keskeisiä seikkoja. Lue lisää

A/B-testaus – mikä toimii myymälässä?

Kaikessa markkinoinnissa kiinnostava kysymys on, mikä eri viesteistä toimii parhaiten. Asia selviää testaamalla, mutta perinteisessä markkinoinnissa se vie aikaa ja tulosten vertailu on hankalaa. Digital signage tekee A/B-testauksesta helppoa. Lue A/B-testauksen aapisesta, miten voit kehittää myymälämarkkinointiasi paremmaksi. Lue lisää