Aika on ajanut ohi perinteisistä mainostelineistä, joissa käytetään painettuja julisteita. Digitaalinen mainosnäyttö voi nimittäin tarjota monia etuja, jotka tekevät siitä huomattavasti paremman, monikäyttöisemmän ja kustannustehokkaamman ratkaisun – eikä ole yhtään sen vaikeampi käyttää. Lue lisää
Digitaaliset mainosnäytöt ovat nousseet yhdeksi suosituimmista ratkaisuista myymälämarkkinointiin niin pienemmille toimijoille kuin suuremmillekin ketjuille. Lue lisää
Sähköisten hintalappujen ja QR-koodien hyödyntäminen ei ole pelkästään teknologinen ratkaisu, vaan strateginen tapa parantaa asiakaskokemusta, tehostaa myymälän toimintaa ja optimoida myyntiä datan avulla. Lue lisää
Monet vanhoista näytöistä voidaan helposti modernisoida ja liittää sujuvasti uuteen hallintajärjestelmään storefyn avulla. Lue lisää
Asiakaskokemus on yksi tärkeimmistä tekijöistä myymälämarkkinoinnissa. Mitä pidempään asiakas viihtyy myymälässä, sitä suuremmalla todennäköisyydellä hän tekee lisäostoja ja saa myymälästä positiivisen kokemuksen. Lue lisää
storefy-näytöt eivät ole pelkästään teknologisia laitteita, vaan strateginen työkalu myymälämarkkinointiin. Lue lisää
Point of Sale (PoS) -markkinointi, eli myymälämarkkinointi tarkoittaa myyntipisteessä tapahtuvaa markkinointia, jonka tavoitteena on vaikuttaa myymälässä olevien asiakkaiden ostopäätökseen. Lue lisää
Rahoitusmalli voi olla varteenotettava vaihtoehto, mutta päätöksenteossa on tärkeää ottaa huomioon useita keskeisiä seikkoja. Lue lisää
Kaikessa markkinoinnissa kiinnostava kysymys on, mikä eri viesteistä toimii parhaiten. Asia selviää testaamalla, mutta perinteisessä markkinoinnissa se vie aikaa ja tulosten vertailu on hankalaa. Digital signage tekee A/B-testauksesta helppoa. Lue A/B-testauksen aapisesta, miten voit kehittää myymälämarkkinointiasi paremmaksi. Lue lisää
Sähköiset hintalaput (Electronic Shelf Labels, ESL) ovat modernin myymälän tärkeä osa, joka auttaa parantamaan asiakaskokemusta, tehostamaan myymälän toimintaa ja vähentämään kustannuksia. Oikean kokoisen hintalapun valinta eri tilanteisiin vaikuttaa merkittävästi sen tehoon ja vaikuttavuuteen. Lue lisää
Infonäyttö on keskeinen tekijä myymälätiloissa tapahtuvassa markkinoinnissa, mutta millainen näyttö sopii myymälään mainosnäytöksi? Lue lisää
Paljonko mainosnäyttö vie sähköä? Kestävä kehitys on nouseva trendi ja se kannattaa ottaa huomioon myös myymälämarkkinoinnissa. Lue lisää