Ostohetkestä on tullut uudenlainen mainosalusta. Esimerkiksi digitaaliset infonäytöt myymälässä tarjoavat uusia tapoja tavoittaa asiakas oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan. Lue lisää
Asiakkaiden luoma sisältö (UGC, User Generated Content) on markkinoinnin kultakimpale. Se on autenttista, uskottavaa ja vaikuttaa suoraan ostopäätöksiin. Lue lisää
Verkossa mainonta on kohdennettua, mutta myymälöissä sitä hyödynnetään harvoin. Personointi voi lisätä myyntiä ja parantaa asiakaskokemusta. Lue lisää
Myymälässä tehdään ostoksia, mutta sitä ennen tehdään ostopäätöksiä. Siksi myymälämarkkinointi on avain siihen hetkeen, kun asiakas kulkee hyllyjen välissä ja miettii, ostaako vai ei. Lue lisää
storefy on saanut Avainlippu-merkin, joka kertoo palvelujemme olevan suomalaista työtä. Valitsemalla meidät tuet kotimaisia asiantuntijoita ja saat luotettavaa yhteistyötä. Lue lisää
Digitaaliset näytöt ovat jo pitkään olleet tuttu näky kauppakeskuksissa ja myymälöissä, mutta niiden käyttömahdollisuudet ulottuvat paljon laajemmallekin. Lue lisää
adbot on työkalu, jolla sisällöntuotanto käy automaattisesti. adbotilla yhden videon hinta on jopa alle seitsemän senttiä ja valmiin mainosvideon saa jopa kolmessa minuutissa. Lue lisää
Digital signage, eli digitaalisia näyttöjä hyödyntävä viestintä ja mainonta, on lisääntynyt räjähdysmäisesti parissa vuosikymmenessä. Lue lisää
Digitaalinen A-ständi on tullut jäädäkseen ja se päihittää perinteisen mainosständin sisällöntuotannossa mennen tullen. Lue lisää
Asiakkaiden kokemus myymälästä syntyy jo ennen astumista sisälle myymälään. Siihen vaikuttavat esimerkiksi myymälän sijainti, julkisivu, näyteikkuna, tuotteiden esillepano, siisteys ja tietysti ulos näkyvät tuotteet ja tarjoukset. Osaan näistä asioista voi vaikuttaa enemmän kuin toisiin. Lue lisää
Perinteinen A-ständi on vuosikymmenten ajan toiminut yrittäjän äänitorvena. Nyt tämä klassikko on syntynyt uudelleen, ja tuo enemmän mahdollisuuksia, enemmän näkyvyyttä – ja enemmän asiakkaita. Lue lisää
Markkinoinnin mittaaminen on arkipäivää digikanavissa, mutta myös fyysiset myymälät voivat nyt hyödyntää dataa. Tässä artikkelissa vertailemme digitaalisen ja fyysisen maailman mittauskeinoja sekä avaamme, miten myymälämarkkinoinnista voi tulla aidosti dataohjattua. Lue lisää