Artikkelit

storefy on kotimainen valinta

storefy on saanut Avainlippu-merkin, joka kertoo palvelujemme olevan suomalaista työtä. Valitsemalla meidät tuet kotimaisia asiantuntijoita ja saat luotettavaa yhteistyötä. Lue lisää

Digital signagen käyttökohteet

Digitaaliset näytöt ovat jo pitkään olleet tuttu näky kauppakeskuksissa ja myymälöissä, mutta niiden käyttömahdollisuudet ulottuvat paljon laajemmallekin. Lue lisää

Sisällöntuotanto automaattisesti adbotilla

adbot on työkalu, jolla sisällöntuotanto käy automaattisesti. adbotilla yhden videon hinta on jopa alle seitsemän senttiä ja valmiin mainosvideon saa jopa kolmessa minuutissa. Lue lisää

Digital signagen historia

Digital signage, eli digitaalisia näyttöjä hyödyntävä viestintä ja mainonta, on lisääntynyt räjähdysmäisesti parissa vuosikymmenessä. Lue lisää

Digitaalinen A-ständi kasvattaa myyntiä ja vähentää kuluja

Digitaalinen A-ständi on tullut jäädäkseen ja se päihittää perinteisen mainosständin sisällöntuotannossa mennen tullen. Lue lisää

Perinteinen mainosteline vai digitaalinen A-ständi?

Asiakkaiden kokemus myymälästä syntyy jo ennen astumista sisälle myymälään. Siihen vaikuttavat esimerkiksi myymälän sijainti, julkisivu, näyteikkuna, tuotteiden esillepano, siisteys ja tietysti ulos näkyvät tuotteet ja tarjoukset. Osaan näistä asioista voi vaikuttaa enemmän kuin toisiin. Lue lisää

A-ständi syntyi uudelleen

Perinteinen A-ständi on vuosikymmenten ajan toiminut yrittäjän äänitorvena. Nyt tämä klassikko on syntynyt uudelleen, ja tuo enemmän mahdollisuuksia, enemmän näkyvyyttä – ja enemmän asiakkaita. Lue lisää

Markkinoinnin tulosten mittaaminen myymälässä

Markkinoinnin mittaaminen on arkipäivää digikanavissa, mutta myös fyysiset myymälät voivat nyt hyödyntää dataa. Tässä artikkelissa vertailemme digitaalisen ja fyysisen maailman mittauskeinoja sekä avaamme, miten myymälämarkkinoinnista voi tulla aidosti dataohjattua. Lue lisää

Uudenlainen mainosteline – vähemmällä vaivalla enemmän kauppaa

Aika on ajanut ohi perinteisistä mainostelineistä, joissa käytetään painettuja julisteita. Digitaalinen mainosnäyttö voi nimittäin tarjota monia etuja, jotka tekevät siitä huomattavasti paremman, monikäyttöisemmän ja kustannustehokkaamman ratkaisun – eikä ole yhtään sen vaikeampi käyttää. Lue lisää

Mainosnäytön hinta – mistä se koostuu?

Digitaaliset mainosnäytöt ovat nousseet yhdeksi suosituimmista ratkaisuista myymälämarkkinointiin niin pienemmille toimijoille kuin suuremmillekin ketjuille. Lue lisää

Näytä tuotetiedot sähköisen hintalapun avulla

Sähköisten hintalappujen ja QR-koodien hyödyntäminen ei ole pelkästään teknologinen ratkaisu, vaan strateginen tapa parantaa asiakaskokemusta, tehostaa myymälän toimintaa ja optimoida myyntiä datan avulla. Lue lisää

Vanhojen näyttöjen modernisointi

Monet vanhoista näytöistä voidaan helposti modernisoida ja liittää sujuvasti uuteen hallintajärjestelmään storefyn avulla. Lue lisää