Artikkelit

Voiko myymäläkokemusta mitata?

Myymäläkokemus ei synny sattumalta. Se rakentuu ympäristöstä, viestinnästä ja asiakkaan tunteesta, että hänet on huomioitu. Lue lisää

Luovuus ei katoa automaatioon

Automaatio ei vie luovuutta, vaan vapauttaa sen: kun rutiinit hoituvat automaattisesti, ihmiselle jää aikaa oivaltamiseen ja ideoihin. Lue lisää

Automaattinen videotuotanto

Videomainonta kasvaa, mutta sisällöntuotannon paineet kasvavat mukana. Automaattinen videotuotanto ratkaisee ongelman ilman, että laatu kärsii. Lue lisää

Dynaaminen hinnoittelu ja asiakaskokemus

Hinnoittelu on yksi tehokkaimmista, mutta myös herkimmistä markkinoinnin työkaluista. Dynaaminen hinnoittelu tuo siihen uuden ulottuvuuden. Lue lisää

Miksi digital signage järjestelmä on järkevä investointi epävarmoinakin aikoina?

Digital signage on investointi, joka auttaa erottumaan epävarmoina aikoina ja tuo pitkän aikavälin säästöjä. Lue lisää

Miten digital signage voi kasvattaa Black Friday -myyntiä?

Black Friday on vuoden vilkkain myyntipäivä, jolloin asiakkaat etsivät parhaat tarjoukset nopeasti. Lue lisää

Miten digital signage kasvattaa myymälän liikevaihtoa?

Digitaaliset mainosnäytöt ovat nousseet yhdeksi nopeimmin kasvavista markkinointikanavista kaupan alalla. Lue lisää

Retail media

Ostohetkestä on tullut uudenlainen mainosalusta. Esimerkiksi digitaaliset infonäytöt myymälässä tarjoavat uusia tapoja tavoittaa asiakas oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan. Lue lisää

Asiakkaiden luoma sisältö (UGC)

Asiakkaiden luoma sisältö (UGC, User Generated Content) on markkinoinnin kultakimpale. Se on autenttista, uskottavaa ja vaikuttaa suoraan ostopäätöksiin. Lue lisää

Kohdennettu viesti tekee ostokokemuksesta osuvan

Verkossa mainonta on kohdennettua, mutta myymälöissä sitä hyödynnetään harvoin. Personointi voi lisätä myyntiä ja parantaa asiakaskokemusta. Lue lisää

Myymälämarkkinointi

Myymälässä tehdään ostoksia, mutta sitä ennen tehdään ostopäätöksiä. Siksi myymälämarkkinointi on avain siihen hetkeen, kun asiakas kulkee hyllyjen välissä ja miettii, ostaako vai ei. Lue lisää

storefy on kotimainen valinta

storefy on ainoa Avainlippu-merkitty digital signage -toimija, joka kertoo palvelujemme olevan suomalaista työtä. Valitsemalla meidät tuet kotimaisia asiantuntijoita ja saat luotettavaa yhteistyötä. Lue lisää