Videomainonta kasvaa, mutta sisällöntuotannon paineet kasvavat mukana. Automaattinen videotuotanto ratkaisee ongelman ilman, että laatu kärsii. Lue lisää
Hinnoittelu on yksi tehokkaimmista, mutta myös herkimmistä markkinoinnin työkaluista. Dynaaminen hinnoittelu tuo siihen uuden ulottuvuuden. Lue lisää
Digital signage on investointi, joka auttaa erottumaan epävarmoina aikoina ja tuo pitkän aikavälin säästöjä. Lue lisää
Black Friday on vuoden vilkkain myyntipäivä, jolloin asiakkaat etsivät parhaat tarjoukset nopeasti. Lue lisää
Digitaaliset mainosnäytöt ovat nousseet yhdeksi nopeimmin kasvavista markkinointikanavista kaupan alalla. Lue lisää
Ostohetkestä on tullut uudenlainen mainosalusta. Esimerkiksi digitaaliset infonäytöt myymälässä tarjoavat uusia tapoja tavoittaa asiakas oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan. Lue lisää
Asiakkaiden luoma sisältö (UGC, User Generated Content) on markkinoinnin kultakimpale. Se on autenttista, uskottavaa ja vaikuttaa suoraan ostopäätöksiin. Lue lisää
Verkossa mainonta on kohdennettua, mutta myymälöissä sitä hyödynnetään harvoin. Personointi voi lisätä myyntiä ja parantaa asiakaskokemusta. Lue lisää
Myymälässä tehdään ostoksia, mutta sitä ennen tehdään ostopäätöksiä. Siksi myymälämarkkinointi on avain siihen hetkeen, kun asiakas kulkee hyllyjen välissä ja miettii, ostaako vai ei. Lue lisää
storefy on ainoa Avainlippu-merkitty digital signage -toimija, joka kertoo palvelujemme olevan suomalaista työtä. Valitsemalla meidät tuet kotimaisia asiantuntijoita ja saat luotettavaa yhteistyötä. Lue lisää
Digitaaliset näytöt ovat jo pitkään olleet tuttu näky kauppakeskuksissa ja myymälöissä, mutta niiden käyttömahdollisuudet ulottuvat paljon laajemmallekin. Lue lisää
adbot on työkalu, jolla sisällöntuotanto käy automaattisesti. adbotilla yhden videon hinta on jopa alle seitsemän senttiä ja valmiin mainosvideon saa jopa kolmessa minuutissa. Lue lisää