 
			
				Digital signage on investointi, joka auttaa erottumaan epävarmoina aikoina ja tuo pitkän aikavälin säästöjä. Lue lisää
 
			
				Black Friday on vuoden vilkkain myyntipäivä, jolloin asiakkaat etsivät parhaat tarjoukset nopeasti. Lue lisää
 
			
				Digitaaliset mainosnäytöt ovat nousseet yhdeksi nopeimmin kasvavista markkinointikanavista kaupan alalla. Lue lisää
 
			
				Ostohetkestä on tullut uudenlainen mainosalusta. Esimerkiksi digitaaliset infonäytöt myymälässä tarjoavat uusia tapoja tavoittaa asiakas oikeassa paikassa ja oikeaan aikaan. Lue lisää
 
			
				Asiakkaiden luoma sisältö (UGC, User Generated Content) on markkinoinnin kultakimpale. Se on autenttista, uskottavaa ja vaikuttaa suoraan ostopäätöksiin. Lue lisää
 
			
				Verkossa mainonta on kohdennettua, mutta myymälöissä sitä hyödynnetään harvoin. Personointi voi lisätä myyntiä ja parantaa asiakaskokemusta. Lue lisää
 
			
				Myymälässä tehdään ostoksia, mutta sitä ennen tehdään ostopäätöksiä. Siksi myymälämarkkinointi on avain siihen hetkeen, kun asiakas kulkee hyllyjen välissä ja miettii, ostaako vai ei. Lue lisää
 
			
				storefy on ainoa Avainlippu-merkitty digital signage -toimija, joka kertoo palvelujemme olevan suomalaista työtä. Valitsemalla meidät tuet kotimaisia asiantuntijoita ja saat luotettavaa yhteistyötä. Lue lisää
 
			
				Digitaaliset näytöt ovat jo pitkään olleet tuttu näky kauppakeskuksissa ja myymälöissä, mutta niiden käyttömahdollisuudet ulottuvat paljon laajemmallekin. Lue lisää
 
			
				adbot on työkalu, jolla sisällöntuotanto käy automaattisesti. adbotilla yhden videon hinta on jopa alle seitsemän senttiä ja valmiin mainosvideon saa jopa kolmessa minuutissa. Lue lisää
 
			
				Digital signagen historia kertoo, miten digitaalisia näyttöjä hyödyntävä mainonta on lisääntynyt räjähdysmäisesti. Lue lisää
 
			
				Digitaalinen A-ständi on tullut jäädäkseen ja se päihittää perinteisen mainosständin sisällöntuotannossa mennen tullen. Lue lisää